Tervezés

Az arculat több mint a választott színek, formák és megjelenési módok összességénél. Az átgondolt döntések összessége melyek mind egy irányba terelgetik az adott vevőkört. A cél, hogy egyedivé, könnyen felismerhetővé váljon az adott grafikai terv. Az arculat három részből áll:

  • üzleti koncepció
  • marketing stratégia
  • kreatív tervezés

Embléma – görög eredetű szó, jelentése: jelképes ábrázolás, szimbólum. Már az egyiptomiak is használtak apró képeket, piktogramokat. Hieroglif írásnak nevezzük a képírásos vagy a képírásból kialakult logografikus írásokat.

Milyen egy igazán jó embléma? Közvetítsen pozitív gondolatot, legyen könnyen megjegyezhető, egyedi. Nagyon fontos, hogy már a tervezésnél tisztában kell lenni azzal, milyen felületeken lesz felhasználva a logó. Fontos, hogy jól nézzen ki kis méretben vagy akár nagy felületen hirdetésként. Fekete fehéren vagy színesen is működjön. Együtt gondolkodunk a megrendelővel, vázlatokat, látványrajzokat készítünk, hogy egyszerűbb legyen a végleges tervet kiválasztani.

Az embléma a legerősebb, legkarakteresebb vizuális jel. Erre épül minden arculati elem, levélpapír, boríték, prospektus, csomagolás és egyéb grafikai elemek azonos elképzelést hordoznak. Mindez jól működik, akkor az embléma is elegendő, hogy a céghez kapcsolódó pozitív érzetek felidéződjenek akár már néhány találkozás után is.

Céges arculat tervezése (logó, névjegy, levélpapír, boríték) 140.000 Ft+áfa

Céges brosúra tervezés oldalpáronként 18.000 Ft+áfa-tól

Csomagolás tervezés 90.000 Ft+áfa-tól

 


Vissza