Mire jó a kirakat...
Naponta több kirakat előtt sétálunk el, mit gondoltok vajon miért lehet, hogy egyes kirakatok kiválóan működnek,
amíg vannak olyanok, melyek mellett úgy megyünk el, mintha nem is léteznének? Gondoljuk végig a szempontokat:
- A legfontosabb nővelje az üzlet forgalmát
- Bemutassa az üzlet profilját, könnyen átlássa a vásárló
- Felkeltse az érdeklődést a termékek iránt, becsalogassa a vevőket
- Megfelelő termékek kiválasztása, legyen köztük egyensúly és harmónia
- Cseréljük le a kirakatot 2 hetente, hogy folyamatosan képesek legyünk bevonzani üzletünkbe a vásárlókat.
- Akkor is hat, amikor az üzlet zárva tart. A vásárló bármikor, akár éjszaka is megtekintheti...
- A kirakat világítása és a folyamatos tisztántartás elengedhetetlen
- Harmonizáljon a weboldallal, arculattal
A tervezés folyamata:
- Pontos adatok a méretekről, üvegfelület, lábazat, fő láthatóság
- Szemmagasságra figyelni kell, a leghatékonyabb felület
- Mit szeretne a tulajdonos?
- Szín és stílus választás, figyelni kell, csak a világos színek látszódnak
- Felíratok, információk választása
- Vázlat készítés, egyeztetés
- Kép választás
|